Instagram on erilaisia yrityksiä pullollaan ja yrityksesti kasvun takia onkin erittäin tärkeää, että erotut eduksesi joukosta. Ei riitä, että yrityksesi nettisivut ovat kauniit ja modernit, jos et pysty houkuttelemaan sivuillesi kävijöitä somen kautta. Tässä muutamia vinkkejä onnistuneen somekampanjan luomiseen ja yrityksesi promotoimiseen Instagramin kautta.

 

Luo yrityksellesi oma hashtag

Oman hashtagin avulla voit luoda kokoelman parhaasta sisällöstäsi. Suosittelemme, että harkitset oman brändin luomista somemarkkinointikampanjallesi. Tämä voi olla varsin tuottelias vaihtoehto, koska tämä kuulostaa usein vähemmän myyntimäiseltä ja enemmän persoonalliselta.

Muista myös mainostaa tätä luomaasi hashtägiä riittävästi. Loit yrityksellesi #kirsinkukat-hashtagin, mutta kuinka käyttäjät sitten osaavat linkittää tämän hashtägin juuri sinun yritykseesi? Varmista, että mainitset hashtägin biossasi. Printtaa se myös fyysisiin markkinointimateriaaleihisi, kuten käyntikortteihisi, postikortteihin, mainoslehtisiin, ja kirjasiin, ja ota nämä painetut materiaalit mukaasi mennessäsi suurin tapahtumiin.

Muista kiinnittää huomiota muihin käyttämiisi hashtägeihin. Haluat seuraajia, jotka ovat kiinnostuneita tarjouksistasi ja juuri sinun mainostamistasi palveluista. Ensisijaisesti sellaisten termien käyttö, jotka eivät liity omaan alaasi, saavat vain vähän huomiota. Jos sinulla on kukkakauppa, älä lisää postauksiisi autofirmoihin liittyviä hashtägejä.

Markkinointikampanjoidesi onnistumiseksi on tärkeää, että tavoitat kohdeyleisösi hashtägiesi kautta. Mitä tarkempi olet, sitä enemmän kiinnostuneita ihmiset pystyt houkuttelemaan ja sitä suuremmalla todennäköisyydellä heistä tulee sinun yrityksesi seuraajia ja potentiaalisia asiakkaita. Mitä tarkempi olet, sen vaikeampi potentiaalisten seuraajien on sekoittaa yrityksesi kilpailijoihisi. Kun potentiaalinen seuraaja löytää sinut jonkun toisen hashtägin kautta, hän mitä todennäköisemmin aloittaa sinunkin tilisi seuraamisen.

Käytä jokaiseen postauksessasi myös ajankohtaisia ​​hashtageja. Jos sinulla on pokeriyritys, voit käyttää pokeriaiheista hashtägiä. Käytä mahdollisimman suosittuja ja trendikkäitä hashtageja mahdollisimman paljon. Pelailetko kasinopelejä paljon? Kasinoepelejä voi nykyään pelata missä ja milloin tahansa, ja pelit kulkevat mukavasti taskussa mukana kännykkäsi avulla. Kaipaatko apua kasinopelien valitsemisen kanssa? Netcasino.fi voi auttaa sinua löytämään itsellesi juuri oikean kasinosovelluksen ja kasinon.

Todella tarkat hashtagit auttavat sinua löytämään oikeat ihmiset, mutta yleisesti trendikkäät hashtagit ovat hyviä keinoja saada yrityksesi tavoittamaan enemmän ihmisiä. Jos sinulla on verkkokasino, haluat tietenkin tavoitella pelaamisesta kiinnostuneita ihmisiä. Hashtägien pitäisi näin ollen puhutella pelaajia, jotka pelaavat usein ja ovat kiinnostuneita alasta. Muista kuitenkin, että suosittujen hashtagien ei pitäisi olla strategiasi ytimessä.

 

Ole kekseliäs ja yritä erottua eduksesi joukosta

Kun on kyse Instagram-tekstitysideoista, sinun on katsottava yli yhden sanan, ilmeiset hashtagit. Toki, haluat käyttää myös niitä, mutta sekoita se ja käytä hashtageja kertoaksesi osa tarinasi. Ole hauska, ironinen tai vaikkapa röyhkeä – mutta älä ole missään nimessä tylsä ja geneerinen.

Biosi kuvaus on äärimmäisen tärkeä brändisi rakennuspalikka. Onko sinulla kasinoyritys? Siinä tapauksessa kuvaile kasinoasi hauskasti ja mielikuvituksekkaasti vaikkapa noppa-emojien avulla. Muista lisätä bioosi verkkosivujesi osoite. Vaihda linkki vähintään joka toinen viikko ja käytä tätä napsautettavaa linkkiä biossa ohjataaksesi liikennettä uusimpaan tai suosituimpaan sisältöön. Oletko juuri lanseerannut uuden kasinopelin? Siinä tapauksessa laita linkki tähän uusimpaan peliin bioosi. Parin viikon päästä laita linkki jollekin toiselle sivustolle, esimerkiksi kasinosi blogiosioon.

Kiinnitä huomiota kuvateksteihisi ja ole mahdollisimman kuvaava kuvien ja postausten kuvatekstien kanssa. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, mutta sanoja ei voi ohittaa kokonaan. Ole mahdollisimman kuvaileva ja käytä persoonallista, yritykseesi sopivaa kieltä kuvateksteissäsi. Älä koskaan julkaise kuvaa ilman kuvatekstiä tai hashtägejä, sillä tämänkaltaiset postaukset uppoavat miljoonien muiden kuvien sekamelskaan, eivätkä potentiaaliset seuraajat ja asiakkaat löydä postaustasi.